OPORRAK DATOZ!!!!

Hilabete eskasa falta da institutuan oporrak hasteko. Ondo merezitako atsedenaldia da gehiengoarentzat… beste batzuek, berriz, haiek erabaki baharko dute merezita duten ala ez. Baina kontua da azken egunotako eguraldi onak hondartzako usaina ekarri digula, eta gure irudimena dantzan jarri da.

Gauzak horrela, hona hemen  2. DBHko ikasleei egindako lan proposamena: Zein leku gomendatuko zenigukete oporrak pasatzeko? Eta denek Karibeko uharte urrun eta pasadisu galduetara eramango gintuztela pentsatzen genuenean, hara non oso leku hurbilak plazaratu dizkiguten!Norberaren bizipenetan oinarritu direla argi dago: askotan ikusmenaren pasadisuak baino, garratzitsuagoak dira bihotzekoak…

Explore posts in the same categories: AHOZKOA, DBH 2.MAILA

Laburpen hitzak: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 iruzkin on “OPORRAK DATOZ!!!!”

  1. Karmele Says:

    Ze zaila leku bat aukeratzea.. bueno ni egia esan ez naiz horretaz arduratzen dena eginda ematen didate, oso alferra naiz. Hori bai ez dut inolako pegarik imintzen eta oso errez konformatzen naiz.
    Ondo segi eta denbora aprobetzatu “oporrekaz” gozatzeko.

    Atsegin dut

    • txaro Says:

      Eskerrik asko Karmele! gure lehenengo komentarioa izan da zurea eta suposatuko duzunez ilusio handia egin digu. Badakizu hemen gaituzula, eta osatu!!! Laster arte!

      Atsegin dut

  2. Amaia eta Aitor Says:

    Aupa Txaro! Aukera guztien artean, zeinera joango zinateke aukera bazenu? Oso blog polita da eta espero dugu blogan gauza bitxiak eta interesgarriak ikustea!
    Musu bat

    Atsegin dut

  3. Aida eta Maider Says:

    Oso ondo pasatu dugu proiektu hau egiten,
    asko gustatu zaigu bloga eta espero dugu
    beste lan batzuk egitea .
    Eskerrik asko

    Atsegin dut


Utzi iruzkina