KAIXO 6. MAILA!!

Beno, beno, zelan hortik? Gogorra azken txanpa? Ez, ezta? Bada, gu hemen zuek ezagutzeko irrikitan gaude… Aste batzuk direla esan genizuen bezala, DHBko neska mutilek gutun batzuk prestatu dizkizuete hemengo giroa azaltzeko. Hauek apurka- apurka argitaratzen joango gara, eta hona hemen lehen “lotea”, badakizue beheko botoiari sakatuta zuen galderak, iruzkinak, zalantzak eta abar bidali ahal dituzuela. Gainera, lehenengo aurkezpen hau Voicethread programa erabilita egin dugu, bertan ere, erregistratuz gero, ahozko komentarioak idatzi ahal dizkiguzue. Animatu eta idatzi, guk ere ilusioz jasoko dugu!

Explore posts in the same categories: AHOZKOA, DBH 2.MAILA

5 iruzkin on “KAIXO 6. MAILA!!”

  1. Lorea Says:

    Nire txanda pasau egin da, hau pena! Hau ikusi eta gero, ure ikaslea ere izan nahi dut.

    Atsegin dut

  2. Mirari Says:

    Eskerrik asko! Seguruago setitzen naiz, nik DBH oso zaila zela pentsatzen nuen.

    Atsegin dut

  3. izaskun Says:

    KAIXO LAGUNOK:
    Gordexolako seigarren mailan gauden ikasleak gara.
    Eskerrik asko zuen aholkuengatik. Gutun guztiak entzun ditugu eta interesgarriak eta lasaigarriak izan dira guretzat. Imstitutoa gogora etortzen zaigunean ,alde batetik urduritzen gara ,eta bestetik jada joateko gogo itzela daukagu.
    Gogorrena ,ordutegi aldatketa izango da. Egunero hemen hamarrak laurden gutxitan hasten baikara.
    Onena lagun berri asko ezagutzea izango da ,hemen seigarren mailan sei lagun besterik ez gara-eta
    Beno ,lagunok irailera arte, berehala ezagutuko gaituzue, erabat lotsatuta gaudenak izango gara.

    Atsegin dut


Utzi erantzun bat

